Fout ~
Believe in Magic :: Algemeen :: Helpdesk
Pagina 1 van 1 • Deel •
Fout ~
Fout:
Concept, naam en inhoud is gestolen van mijn (met auteursrecht beschermde) site, Believe in Dreams.
Oplossing:
Verwijder deze site, want hij valt nu onder schending van de auteurswet. Er is ook een speciaal recht geschreven voor websites, klik hier of klik op de tekst spoiler om te kunnen lezen wat er op die site staat.
Je moet niet boos worden hoor, maar ik wil gewoon origineel blijven & ik wil niet dat mensen mijn site zowat kopieeren.
Als je nou toestemming had gevraagt, had je die wel gekregen denk ik. Maar als je zonder toestemming gewoon aan de slag gaat, dan wil ik dat niet. Daarbij is dat ook schending van de auteurswet. En dat is dus een Nederlandse misdaad...
Ik hoop dat je hem gewoon verwijderd nu, en niet gaat tegenstribbelen etc. Ik hoef ook geen ruzie, gewoon een website die ge-delete word.
Concept, naam en inhoud is gestolen van mijn (met auteursrecht beschermde) site, Believe in Dreams.
Oplossing:
Verwijder deze site, want hij valt nu onder schending van de auteurswet. Er is ook een speciaal recht geschreven voor websites, klik hier of klik op de tekst spoiler om te kunnen lezen wat er op die site staat.
- Spoiler:
- Op informatie, muziek, afbeeldingen, foto’s e.d. die u vindt op websites van anderen (of in bijv. newsgroups en fora) zal in de meeste gevallen ook auteursrecht en naburige rechten rusten. Dit houdt in dat u van die informatie gebruik mag maken maar uitsluitend voor uzelf. Zodra u één en ander verder gaat verspreiden, bijvoorbeeld door het op uw eigen website te zetten of door er kopieen van te maken voor anderen, mag dat niet zomaar. U hebt daar toestemming voor nodig (op enkele uitzonderingen na).
Mijn toestemming heb je toch echt niet gehad...
Je moet niet boos worden hoor, maar ik wil gewoon origineel blijven & ik wil niet dat mensen mijn site zowat kopieeren.
Ik hoop dat je hem gewoon verwijderd nu, en niet gaat tegenstribbelen etc. Ik hoef ook geen ruzie, gewoon een website die ge-delete word.
shanna- Newbie
Believe in Magic :: Algemeen :: Helpdesk
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: